? ??????????????Love in the Fields? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 643 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????botanical evolution? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 876 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

me..myself & i...

me..myself & i...
a simpLe perSon wIth eXtra cheeSe smiLe... OrG cKp MuLOt aKu puaKa*** oRg kata best JadiK aKU*** OrG kata aKu aNaK orG kaYa*** OrG seLalU liHaT aKu sebaGaI roLe moDeL*** orG taw aKu good in havinG relatioN*** tapI, pernaHkaH orG2 itU dtG daN bertanYa pada aKu tentanG mcm MaNa periTnya aKu jalaNi kehiduPan aKu***?!!! KalaU laH orG2 yG bertanYa itU taHu...~~~!

Thursday, October 22, 2009

arCa ....? ape bende eK? SeNi TampaK....?



hey hey hey....



erm, last nite akU g practise for laGu for teater baNgsawan.. erm, kol 1 paGi... gegeh nie ngan Husna... cian kt minah tur... dia dh la x biasa tido lewat....



"Husna, rilex ek, mcm nie la klu u nk jadik a singer...u shud always get anuf stamina n b everywhere even its oledi late"....ceramah aku panjang lebar...juz to fresh up dia nyer semangat....





watsoeVe... sbb set for da teater xsiap lagik.. aku dgn selamba nye lepak la ngan Husna kt Panggung Seni... negOk bebudak tahun satu gets ready with da set... ade 2 jenis teater to b performed tomolo... teater BanGsawan n teater ModeN... utk teater morden, PisaNg adalah pengarahnye.. sempat gak chat ngan dia....





sampai la kol 4 baru la siap diorg settle kan bende alah tu... aKu pe lagIk.. jalan2 la ngan Husna kt dalam panggung seni... ade manifestasi seni sepanjang 3 ari starting esok...kami lepak kt tmpt GalerY aRca....chanteK2 hasiL tangaN bebudak UKM nie....







Arca nie wat daripada kacang ijau ngan kapas...






yang nie d buat daripada beras yg d warnakan kuning... hurm...






arca nie paling menarik sbb laen dr yg laen bentOk dia... d litupi dgn kacang Ijau....!






Yg ni d buaT daripada kapas n M&M..! nK je aKu cubiT sebijik, boH dlm mulOt...! kuikuikui..







nie plak dia buat dgn beras yg d warnakan dengan kaler kelabu dan putih...







yg nie lak cam nk x nk buat je.... uhuhu, tah la.. ade kot terselit kesenian d sebalik penciptaan nie...




aliH2 dh koL 4.. erm, but we'all x jadiK wat pape practise sbb mike hanya d sediakan satu...aKu down jdk mula2 sbb tgu dekat 3 jam kan..



"erm, xpe la dik,...aBg dtg sok je la n terOs on utk show.." aKu bisik kt Pengarah dia sbb masa tu ngaH bising sbb teater dh on...



"maaf ek bang, teknikal x spt sediakan mlm nie, sOk saya akan pastikan ek..." erm, nasib baik pengarah dia ala2 sopan n pandai jaga hati artiZ ...gitoOOOoooOOOO kan... ~~!!



sO, sebelOm baLik tu aKu bawaK Husna g minOm kt MaPleY..FariZ maJu menjadi pilihan.. miLo ais yG pekaT bagaI 2 gelas n ToseY satU... Husna x lalU sgt nk MkN ...sO, aKu konGsi ngan dia...!



malaM berlabUh jauH... akU balIk n online jaP... tingaT plaK kt member soranG dr JohOR tu... fuaD nama dia... dia nie baIk... take gud carE of me... tanks r sbb teman sembanG sampaI paGi... ingaT..!! our vacatioN ek..lelap kol 7...! what a pleasant daY..!


0 comments: