? ??????????????Love in the Fields? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 643 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????botanical evolution? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 876 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

me..myself & i...

me..myself & i...
a simpLe perSon wIth eXtra cheeSe smiLe... OrG cKp MuLOt aKu puaKa*** oRg kata best JadiK aKU*** OrG kata aKu aNaK orG kaYa*** OrG seLalU liHaT aKu sebaGaI roLe moDeL*** orG taw aKu good in havinG relatioN*** tapI, pernaHkaH orG2 itU dtG daN bertanYa pada aKu tentanG mcm MaNa periTnya aKu jalaNi kehiduPan aKu***?!!! KalaU laH orG2 yG bertanYa itU taHu...~~~!

Monday, October 26, 2009

tanks anDi.. I loVe westerN fOOd..!



ahoY....!!

malam nie anDi belanja akU mkN wesTerN....OrG gila yG maTi pucuK je yG akaN tolak oFFer yG terlalu Ikhlas ittew... 'bini' dia pun ikoT sekali.... makluM la, mkn free... awek mana yg xnk lepaskan peluang kan... heran gak aku, semalam masa meeting feLo kolej... 'bini' dia nie memanjang je saket kepala.... tp bila tyme makan free, laju je dia bersiap...!! kuakuakua...(CiK Ila, jgn marah ek...gurau jarhhhhh!)




well, bebenornye EnciK Andi Yg bijakSana nie (kene puji sket, supaya apabila beliau baca, beta akan d undang untuk d belanja sekali lagik) baru dpt gaji... maklum la, dah masuk mgu ketiga...duit masyuKkkkKkkkk la... aKu turut gembira dalam hal nie... sbb d ajak utk makan free...




dgN sepantas kilat, aKu terus je sarungkan V-neck itam n suar jeans... nk lebih Casual & up-to-date... xnk r pakai yg complicated... bukan nk g diNNer kt The Ship ke, MOdestO ke, Saloma BistrO ke... but, Andi ade kata, dia nk bawak g tmpt special.. akU hanya berserah kpd tuhan... mane taw...tetiba couple 2 ekor nie nk culik aku kew..? maklum la... hot stuff... kuikuikui....selak dLm wallet ade rm15 je.... cesSSssSssS...hp lak ngan berdering2 bagai..




" weyh...cepat r... lewat dh nie....!!" ....jeritan anDi d corong pembesar suara hp berbunyi...! aKu ape lagik... dgn penuh etika dan protokol terus melantunkan vokal aku...


"rilek r... ondaway dh nie"... biasa la kan.. alasan tetap aku, yg membuatkan aNdi tenang seketika... padahal spender pun aku x pakai lagik... aku terus je g bukak drawer then ambik note Rm50.... mane taw... anDi wat lawak king ke... tetiba x bawak wallet, xkan nk basOh pinggan berjemaah lak kan... so, baik aku spare...at least, ble jadik hero last minute....dalaM perjalanan tu, aku sempat snap pic...







saje je nk dokumentasikan dlm bloG nnt... setiap tindakan akan meninggalkan sejarah yg tersendiri..



sampai je kt restaurant tu...ble tahan tempatnye.... memang speciality dia tok makanan western je... nampak kelibat bebudak remaja yg senonoh (senonoh di sini bermaksud bebudak UPM, maklum la restaurant tu kt serdang..bersepah budak UPM ...katanyer..)... makCiK2 dan pakCik2 yg budget diri mereka ittew mat salleh pun turut menyumbang kepada ekonomi restaurant ni... dalam ati aku...aku mencebik...





"amboi Pak Mat Tempe ngan Mak CiK TimaH Bidin... x padan ngan pakai kain batiK, yg laki hisap rokok Gudang Garam je... pegang sudu pun terbalik, garfu ke kanan...pisau ke kiri...hadap nk makan kt cni..." ....gitooooOOooOooo .... isk isk.... jahat muLot aKu rupenyer....





sempat gak scan2 org kt situ... mane taw kot2 kenal... leh budget fofulaR diri nie... hurM, xde sesape yg mengenali diri nie... hampesh toL...! Aku pesan Mix Steak, cIk Ila dgn tidak ade perasaan malOoOooOo dan penuh konfiden, order menu sama dgn akU... cesSSssSs... ape ra...!! mintak r bende laen.. at least ble rasa2 gak kan... hadoiiii la pompuan seko nie... aNdi cam biasa.. budget best, telah meng'order' Lamb Steak'.... Mix Steak akU n Cik ila merupakan gabungan Kambing, Sosej dan aYam .... sedaP toL...








nie la rupanya... tp, jangan terpedaya kay... nie rupa selepas ia d lahap oleh aKu..! motepppp nk tunjuk yg baroOooOooO masak... pandai2 la korang datang n pesan sendirik.. aKu lapa.. so aku sebat dulu..

jadi begitulah hendaknyeee... kesedapan yg terhidang.... ble la tahan... org kata restaurant nie adalah restaurant yg merupakan naungan restaurant western yg terletak d Kg. Baru KL.... tp hidangannya mmg same.. aku penah gak makan kt Kg.Baru... n i found it same... tah la.... kadang2 propa je lebih sbb nk promosi... isk isk... tah hape2 la manusia nie...

selepas menikmati barang percuma... aKu tersenyum dengan penuh sopan... cam gadis timur lagaknye... gadis timur pun ble makan hati tgk aku senyum.. kekenyangan memenuhi ruang perot akU yg sememangnya tertunggu- tunggu daging kambing masOk mengadap..!

well.... kawan2... let me share with u few tings... ade 5 bende paling sedap d dunia nie... x kira la masakan ape sekalipun, atau bahan ape sekalipun..tetapi klu ianya merangkumi kelima-lima aspek di bawah nie...anda akan mendapati bahawa ianya tentu sedap dan memuaskan hati selain paling nikmat di dunia nie.....

1. Benda Percuma (cth, klu org bagi secara percuma or belanja...)

2. Benda Curi (nie kajian je, aku x penah la makan benda curi.. tapikan, klu kecik2 dulu kita curik buah mangga, mesti sedap kan daripada kita beli sendiri)

3. Benda Haram (haram di sini bkn bermaksud 'kerbau pendek yg berhidung kepek' itu...tapi benda yg x d ketahui dari mana datang dan terus je kita suka2 hati ambik..)

4. Benda Jumpa (nie mmg tabiat la.. suka2 hati je ngaku barang kita klu kita jumpa kan, dgn niat xnk membazir klu kita x ambik... cth - Handphone jumpa..)

5. Benda Org Bagi (benda nie x semestinya percuma... mayb org sedekah... mmg sedap! xpayah pegi jauh la, tgk je makanan rumah kenduri kawen...pernah ke tak habis lauk or mayb moreh masa ramadhan... gegeh je org buat terawih 8 juz to have tat supper...!)

hurm... gitoOOooOooo lah pandangan aku... kajian nie leh buat tesis PhD nnt... wahahaha...watsoeve, its juz an oppinion... sape yg terase... sorry la ek... no hard feeling..!

nie la Cik Ila & EnciK Andi yg aku maksodkan tu... yg belanja adalah Encik Andi... uhuhu, terharu plak rasa sbb d belanja oleh couple nie... laen kali belanja la lagik ek... penat puji dah nie..

k la... nk tido dah... sOk aKu ade misi yg tersendiri yakni nk suruh akak aku bayar bill telepon... bkn xde duit nk bayar tapi... apelah gune menjadi adik BonGsu klu akak2 dan abang2 sekalian x mampu nk jaga adiknya sendiri...dan memanjai adek nya dengan men'support' bill tepon yg x seberapa ittew..(tak seberapa la sgt...RM320 ok~~!!!??? )... alah, bulan nie je...bulan laen sibling laen plak bayarkan... jadilah contoh terbaik kepada adek2...gitoOOOOooOoo... sO, whats da binG deaL??? kuakuakua...

bye.. niteZzzZzzZZzZzzZzZ....

5 comments:

Anonymous said...

- motif....mencapap gambar kami berdua dalam blog ko hanya kerana belanja makan. aku menghargai.next time kita gi al Raushah, makan kambing..thanks..-

Anonymous said...

- motif....mencapap gambar kami berdua dalam blog ko hanya kerana belanja makan. aku menghargai.next time kita gi al Raushah, makan kambing..thanks..- Fadzila Noor Mohd Kalimi & Andi Muhammad Yusuf -

Anonymous said...

kutuk org perasan mat saleh...u urself with blue lense..wth??perasan mamat ni...

yanmaneee said...

golden goose sneakers
supreme
supreme hoodie
jordan 6
curry shoes
lebron 18
yeezy shoes
moncler
stephen curry shoes
kyrie 6

Anonymous said...

bape sta
air jordan
yeezy gap
bape outlet
bape clothing outlet
off white clothing
kobe 11
hermes handbags
bape
off white