? ??????????????Love in the Fields? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 643 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????botanical evolution? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 876 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

me..myself & i...

me..myself & i...
a simpLe perSon wIth eXtra cheeSe smiLe... OrG cKp MuLOt aKu puaKa*** oRg kata best JadiK aKU*** OrG kata aKu aNaK orG kaYa*** OrG seLalU liHaT aKu sebaGaI roLe moDeL*** orG taw aKu good in havinG relatioN*** tapI, pernaHkaH orG2 itU dtG daN bertanYa pada aKu tentanG mcm MaNa periTnya aKu jalaNi kehiduPan aKu***?!!! KalaU laH orG2 yG bertanYa itU taHu...~~~!

Monday, October 26, 2009

erM, kenanGan LaLu menDewasaKan aKu..! uhuhu... leTS b NottY..!


hurm....salamZzzzzzZZzZ..


ape kabar semua...??? di pg yg hening nie aKu nk brcakap sesuatu ttg kenangan lalu dan masa depan yang akan memberi kita seribu kekuatan... well, got to say...klu pun kenangan lalu tu membuatkan kita terkenang2 bende2 yg lalu.. jgn la sampai memusnahkan diri... aku penah terlibat dalam kancah percintaan yg memeritkan... but today, am a strong person...


ke'strong'an aku adalah seperti ketiga-tiga ekor cHipmunK nie...!


tadik baru je pas tgk muvie kt channel astrO...tajOk dia The Women... kisah ttg mcm mana 4 sekawan ble jadik kuat setelah d maenkan lelaki, kerjaya dan persahabatan.. it run sO beautifully... so, akU layan kejap muvie tu... banyak la moral value yg ble d instill kan pada diri nie..


ramai yg kata klu putus cinta memeritkan... lets get some advice here... believe me! in one or two months u'll get better... mmg dalam tempoh 'edah' tu uolzZzzZzz akan rasa tencion and ade gak rasa cam nk buat bende2 bodoh (maklum la setan banyak kan),... tapi berilah peluang kpd diri anda... btw, ingat..."kumbang bukan seko, bunga bukan sekuntum.." mmg mudah untuk d perkatakan tp percayalah...praktikalnya pun mudah gak... cume kene jadik kuat...




kekuatan harus d mulai dgn penampilan dan personality yg mantap...hurm..!


skuNk? aKu happy.. tersangat la happy.. coz ini lah dunia yg aku carik2... maklum la... aku nie jenis yg nerd sket dulu.... seingat aku sblm aku masoK Universiti.. aku dh mula terjerat dgn cinta... dalam Universiti pun belambak2 cinta aku dpt... sO, biasa la kan, demi nk menyedapkan diri sang kekasih hati...aku ikOt je ape yg dia ckP... xleh masok club la... x leh kuar ngan pompuan laen la... xleh kuar ngan jantan laen la(moteeeeeeeeeeeppppp??)...mcm2 lagi... kuar g cafe kt bawah pun kene bertalipon bagai... huahuahua... ape kes weyhhh???




erM, tGk nie.. skunK dh ble kuaR g CluB... aYu je aKU memberi pose...ok x?

siap ble lepak TaSiK laGik... dulu bleY ke lepak cam nie? kecian kt kwn2 aKu... akU tinggalkan diorg sbb nk jaga ati org laen... skuNk? hehehe, mampOs ko la... kwn2 aku lebey pentinG...


menghargai...?? ala sudaaaaahhh la... ape kes kan... dah terlalu lama kita menghargai org yg kita sayang.... so...!! skunk? mari memberontak... uhuhuh... ape kita dpt klu kita asyik menghargai org laen without he or she thinking bout us? kita je asyik nk jaga hati org... org xnk lak jaga hati kita... bagi i... times up! enuf is enuf... i tink, i deserve to get a person better than tat creature... kuakuakua~~.... ape ble buat kan, tis is me, after ages being so loyal to u... what do i get in return? nothing..! u r juz like a pice of meat... a slice of dead fish...


so, let me skip myself to another chapter of my life.... u? u better get lost... back off... get ur own life... coz my life skunK dh purrrfeeeccccttttooooo..! gitoOooOoo kan.... sgt berwawasan aku nie..!


wawasan ku telah membuatkan aku memberi 'pose' gaya berani 2009 kt alaManDa... Owh! sungguh konfiden skali...


skuNk? uhuhuhu, mampos aku la nk g mana pun.... hurm, mayb aku nie terlalu baik.. terlalu nk perfect kot dulu.... hurm, btw, cinta je pon.. kekasih je pun.. bukan jadik bini or laki lagi kan..?
sO what!!!


orait... let by gone be by gone... malas pk panjang2... org kata, kita kene nikmati hari2 mendatang dengan penuh kelazatan.. gitoOOOoOO00.. klu kt BritaiN, pompuan mat Salleh ckp 'lets flick da bean' yg bermaksud 'Jom jentik kacang'....kacang d sini bermaksud tut2 diorg.. uhuhu...klu dulu aku susah nk lupakan seseorang... skunk? aku lega... aku cure sepenuhnye...uhuhuh.. ade la kan sbb aku cure nie... mayb sbb kawan2 yg ramai... tanks uolzZZzZzZz for bring me kekuatan dan berkongsi susah senang... i love u all...


dalam 2 bulan nie.. banyak gak la risik merisik terjadi pada diri ku... kuikuikui... happy yg teramat la... mmg betoL ckp org... yg datang lagila best dr yg dulu... purrrffeeeeeeeccccttt!! cam yg aku inginkan sebelom2 nie..


watsoeve, kene la courtesy sket kan kt pengalaman yg dulu... sbb, mendewasakan diri ini.... hurM, tanks a lot... u gave me ur love n care bout me... but now... u dun have to do tat anymore.. coz am stronger than what u tot... maklum la kan... skunk dh jadik hot stuff, hasiL kenalan dan mengenal antara satu sama laen... (nowdays la kan...)
aku sedang dalam usaha nk pasang badan.. alhamdulillah skunk berat pun dh turun 70kgs... dalam masa 2 bulan lagik... mayb dpt berat idaman aku iaitu 65kgs... then, nk try to make 6paxs come out... padan muke kt my exS yg dh tinggalkan aKu.. x sempat nk merasa tubuh yg mungiL ini... (statement bahaya nie...!)


lets enjoy da moment... enjoy it while we can... tu je konsep skunk... erM, ade la sket photos yg
ingin d kongsi sepanjang 2 bulan menjadik single minGle nie.. lets look at it... tgk macam mana i habiskan masa i dgn aktiviti berpekdah... n aktiviti yg dulu x leh buat... skunk? leh je nk buat... to those who 'got same shoes like me'... jom jadikan aku penasihat...n ambik nasihat2 aku nie... u'll feel great... sbb u ade banyak peluang laen tok memilih idop baru dr mengenangkan kekasih lama yang sememangnya sudah basi ittew....

tgk la perubahan aku skunk...dh ble beraktiviti spt biase.....

dah ble memasak utk kwn2....xpayah nk takot2 ajak kwn dtg umah...



dh ble naek Komuter n LRT...yeaY...!!! dh lama xnaek tren... dulu xleh, sbb nnt ade org ngorat...katanyerr...


leh meluangkan masa ngan Bonde & Nenda...



leh lepak kt McD ngan Shy...pastu leh 'scan' umat manusia d sana....! (lama x wat xtvt cam nie, last dulu ngan FarOl n CilOt...!)





leh lepaK DowntoWn... dulu xleh g tmpt nie...akan d marahi...huh! skunk? mamPos la ko...


leh melantaK VaniLLa Ice Blended Venti kt StarbucKs MiD ValleY... bebila Yg aKu sukeee.... heaven oN eartH sgt2...can biase... sesi scanning akan berlaKu...n whO kNows.. ade Yg masOk perangKaP...!





bLe coLOuR ramBot.... uhuhuh, tanks ek FiZoL.. u r a greaT hair stylisT...!




leh mKn ayaM nie kt Delifrance... senang2 dpt sbb ade 'org2' yg akan belanja... ssyyyhhh!!

leH lePaK kt TamaN sampai kOl 4-5 pagi.... hurM... aaaaaahHHHhHhhhhH...!

leh meraMbuuu ngan bebudak YunKieS n KepOnza g tGk wayaNg...

n leh naek keta sesape saje yG aKu suke... gitooOOoOoOOooO...kereta sapekah?

pokok pangkaLnye, mmg best idOp sinGle miNgle ni.... hurm, kita leh buat suke2 hati je... sunyi? nape lak nk rasa sunyi... kawan2 ade ramai plak... n sumore..ble buat or making frens dgn ramai lagik kawan2 di luar sana... uhuhuhu....btw, klu nk couple, ble je.... juz name it.. petik jari sepuluh mari la.... dulu pun sbLm ade pape ikatan n clash, akU nie kan 'barang baeK'..kesekeskess.. wateve....!

ok la.... harap semua d sana dpt d bantu dgn keikhlasan aku dalam memberi pandangan ttg diri anda bila tiba waktu clash kelak.. percayalah, keseronokkan menanti anda bila ada dh pulih sepenuhnye... tata....

2 comments:

kurti stitching job work said...

tadik baru je pas tgk muvie kt channel astrO...tajOk dia The Women... kisah ttg mcm mana 4 sekawan ble jadik kuat setelah d maenkan lelaki, kerjaya dan persahabatan.. it run sO beautifully... so, akU layan kejap muvie tu... banyak la moral value yg ble d instill kan pada diri nie.. wholesalesalwar , stitched salwar kameez wholesale ,

Unknown said...

check my site replica bags buy online click for more replica bags china get more high replica bags