? ??????????????Love in the Fields? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 643 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????botanical evolution? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 876 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

me..myself & i...

me..myself & i...
a simpLe perSon wIth eXtra cheeSe smiLe... OrG cKp MuLOt aKu puaKa*** oRg kata best JadiK aKU*** OrG kata aKu aNaK orG kaYa*** OrG seLalU liHaT aKu sebaGaI roLe moDeL*** orG taw aKu good in havinG relatioN*** tapI, pernaHkaH orG2 itU dtG daN bertanYa pada aKu tentanG mcm MaNa periTnya aKu jalaNi kehiduPan aKu***?!!! KalaU laH orG2 yG bertanYa itU taHu...~~~!

Sunday, October 25, 2009

CinTa..?? hurM, wheN is Da lasT time aKu sebOt ttG cinta, sayaNg, rinDu oR.....??

Hi uOlzZzzZZ....

hurm, aKu terpana sebentar ketika kawan aKu tetiba tanya ttg cinta n da definition... weyh, minah nie saje nk kenakan aku ke? btw, dia baroooOOoooOo je sentap sbb baca post aKu ttg jealoUsy sbLm nie..

Minah tu memulakan bicaranya..."Ta, ape rasa bila dOk single mcm ko ek? x sunYi ke?" ... minaH separa perempuan yg d kenali sebagai miss J.... bertanya pada aKu.. hurM, pertanyaan yg aKu rasa x perlu kot mlm2 buta cam nie...


"weLL, kok ye pun sentaP ngan ape aku tulih, x payah la buat2 klaka nk tanye bab nie...sungguhpun aKu ke'singLe'lan namun, akU masiH punya hati dan naluri spt org laen... hurm, nape ko sibOk2 plak nk concern pasal diri aKU nie... dh jatOh hati pada aKukaH???"....aku menjawab dgn penuh konfiden.. tetiba aKu jadiK takot ngan minaH nie... maklOm la... teruNa idaMan.. aKu x expect ape2 berlaku antara aKu dan dia... x nk r... uhuhuh... takotnyer...


jantan idaman Malaya...(pic nie tyme degree taHun 3... bergetah laGik tyme nie...kuikuikui..)

"xde la... aKu negok ko eppY je... kadang2 akU cemburu.. tapi kadang2 aku tertanya, happY kah kau?".... kata2 pompuan sundeL nie mmg memecahkan angIn aKu yg sedang baik... dia berlalu pergi dgn rambOt nyer yg dah mcm mOp lantai..


Waaaaaaaaaaaaaaaa.....~~~~~!
celaka nyer betina nie... ambOi~~!... melampau lampau dah nie... ble plak dia mempertikaikan ke'happy'an aku yg bagaikan lautan pasifik yg luas...pasTu aKu rasa terapOnG aPonG (bkn ter'apOm' ek) kt atas awan yg terbentang luasSSsSsssssS...




akU terapoNg apOng d atas awan dan membentOk symboL ciNta....


huH!!!! dalam dOk menyuMpah agar rambot dia d makan api... aKu terpikir sorang2... hurm, btOl gak ape yg dia utarakan sebentar tadik... haPPy kah akU?


Yaaaa!! aku akui, aku wat2 sibOk cam nie sbb aku sendiri dan bertekad nk lupakan semua benda yg aku sayang d dunia nie... mak? bapak? dah xde... kadang2 rasa rindu sgt2 kt diorg... tuhan saja yg taw aku rindu masakan dan makian mak aku yg merupakan juara jumaat piala naib chanselor klu bab2 hamun nie... kekasih? huh! malas pk... semua sama je.. (same kah?).. hurm... tu la sbb aku jadik single mingle nie.. xnk terluka(katannyer)...


aKu terkasiMa sebentaR.. bila kali terakHir aKu sebOt sayaNg.... bila kali terakhir aKu ungkapkan perkataan cinta.. bila kali terakhir aKu rasa bahagia sbb sedang merindui seseorG?? korang plak bila??




masihkah ada orG yg sayanG kan aKu....???

minaH jebOn tadik btoL2 buat akU termangu2... bagaikan obor2 d lautan yg d bawa arus... satu persatu kisah cinta aku spinning around my head... its like one single flamming candle... in the dark...shiT..!!! i hate diz feeling...



seketika,... aku rasa diri aKu jauh sgt2... hurm, cinTa..??? aku nk d cintai....



erM, mmg la dalam ati nk ucap2 kata2 cam tu... sape x nk d cintai dan d manjai.... sedehnye... aKU poNg manusia gakkkkkkk yg ada hati dan perasaan... gitooOooOoo kann.......huaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!




well, watsoeve... aku xnk terus terusan jadik cam nie... aku xnk tipu diri sendiri... aku pun cam insan laen... yg mahukan cinta... but when it comes to finding love? wud anyone out there tat suit my list...?? susah kan... lets juz x talk bout it... biar la... kita percaya adanya cinta... cinta connect to JodoH.. so what..?? AllaH dh janjikan jodoh buat kita kan... klu xde... takdir la ... terima seadanya... but kita kene la usaha..ikhtiar.... yes i wud.. but not now... byk lagik blom aku capai... hurm, btw... let love come to us in natural way... it'll b more interesting n amuse ourselves extreamly good...! hope soOOOOooOooo...


tO all my deareSt frensss.... tanks a lot... uolZZzZzZz laaa yg membuatkan hari2 I bahagia... xde kekasih pun xpe... janji ade kawan... tanks again my frenssss....


seboT ttg frens.... tadik, my lovely fren froM serdaNg ade baGi PudiNg Roti... sedaP tol... budak2 jaksa pun kata sedap... tak manis sgt, x tawar sgt.. juz nice...! tanks ek...! sedap... btw, jauh tol dtg juz 2 impress me bout da ting.. n u did it..! am totally impressed..!! (camne tah dia taw, aku nie HanToOOooOo Puding Roti... ingat lg tyme bulan pose... tu la makanan ruji aku bila azan berkumandang.....)



aKu menikmatinya dgN penuh kelazatan... minaH raHmaH ngan aCi RoS pun nk jugeeeKkkKkk..! menci la....


simpan sket... wat sahOr... moteeeepppppp sahOr~~!!!?? midnite supper la..!

tOmOlO...another day for me to get busy n get nOtty... uhuhuh, got to enjoY diz life... coz few months from now, i'll b goverment servant... a worker, OpsSSssss a gOod worker..! Insya'allah...

nitezzzzzz...ZZZzzzZzzZzzZzZz..(terus tertido...)