? ??????????????Love in the Fields? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 643 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????botanical evolution? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 876 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

me..myself & i...

me..myself & i...
a simpLe perSon wIth eXtra cheeSe smiLe... OrG cKp MuLOt aKu puaKa*** oRg kata best JadiK aKU*** OrG kata aKu aNaK orG kaYa*** OrG seLalU liHaT aKu sebaGaI roLe moDeL*** orG taw aKu good in havinG relatioN*** tapI, pernaHkaH orG2 itU dtG daN bertanYa pada aKu tentanG mcm MaNa periTnya aKu jalaNi kehiduPan aKu***?!!! KalaU laH orG2 yG bertanYa itU taHu...~~~!

Friday, October 23, 2009

aT laSt...! celOp2 Ku sayanG... waT a lonG daY..!

hai... pe kaba uolzzz...!!!

oK, ari nie aKu rasa palinG memenatkaN.. weLL, lets start with a coZy morning... uhuhuh, bangUn agaK lewaT... watsoeVe ari nie got SPKG at nite.... nasiB baIk aKu ingat yG ptG nie akU ade aGenda ngan bebudak degree nih... aKu dh janJi nk masak GulaI ayaM n Nasi BukhaRi... hurm...




sO, for da starter...i made sup aYam... hurm, tasty sgt...! saJe nk pelbagaikaN makanan...mane taw selera orG laen2 kan...




then, of cOZ... chickeN curry kan.... main dish...!



well well well... klu masak xde sayur as side meal...bukan nama Hatta la.... nie sayur kacanG bunCissSsssSSssss...jgn risau, mkn bende alah nie xkan menjadikan uolZZzzzzzZzz buncitssss..!

hurm.., nie kobiSssSssss gorenG kUnyiT ala mamak.... kalaU uolZZzZzzZ g kedai nasiK kanDaR.. akan terbitlah masakan nie d celah2 lauK nasik kandar tu... My late daddY yg ajaR wat bende nie..

nie la nasiK bUkhari tu...! erm, nasiK nie d tanaK ngan ayaM n remPaH ratUsSSSssSsS yg d pilih secara tradiSi.... uhuhuh, mandai je aKU nie... tp, besT r..ayaM dia jadiK lemBoT cam kapas...! (motePpppPpppP makaN kapas..???!!)



erm, gitOoooOooO la menu utk hadeK2 ari nie... tah mcm mana leh dpt idea nk wat nasi cam tur... memula cadang nk wat makanan ala kampung yg simple2 je... x silap aKu nk wat PindanG ikaN kemBonG (org sini panGGil sinGGanG)... ngan ulam-ulaman... siap nk wat sambaL belacan.. dh tu, budak2 tu kata tingin nk makan gulai.. sbb kt selangor nie kari ade la.. n kuah dia pekat... diorg nk gulai lemak kedah.. aku pun dgN penuH kejujuran, terus je ngaKu yg aKu teror wat bende tur... meleleh la air liur diorg....(klu mleleh air laen, aku muntah gak la...)




erm, malam tadi ada perjumpaan SPKG... tah macam mana, pas je wat perjumpaan selama lebih 1 jam setengah tur.. aku dapat idea nk g makan celOp2... tHrunny n Sha dah mcm orG kene sampOk... terkiNja2 nk g... diorg pun pengemaR celOp2 gak... dgN segaLa kudraT yg ada ... aKu pun aJak la PiRli n tAmAr pROT bULAt.... ANdI N iLA TuruT menunJoKkan kegegehan tahap yG melampaU.. hurm, bertambaH la ahLi pas nie...??!!! Bae ngaN aYU (nama kG dia RahmaH je..)..turut bersekonGkOl dalam KonVoI harapaN CeLOp2.... nk kene kutip duit yuRaN komitmen peserta la lepas nie... kelaB celOP2 dh menerima ahLi yg ramai....




dalam pada keKalOtan yG melampaU2 nk g mkn CelOp2 tu, sempat lG akU trY vest amaR yG d kata kan berjenama SuaV iitew.... cam suit je ngan aKU.. makaN ati la amaR... klU dia pakaI, vest tu terangkaT sket bahagian perot ke dada beliaU.. dh naMpaK cam pakai bRa lak aKu tgk...???!! cane?


nie antara ahLi2 barOOOOoOoOO yg sedanG menjalaNi sesi oRienTasi d celOp2 PuDu.. sukenyerrr dia... (sorY amaR, pic ko xde...? salaH anDi ek..!)



dan inilah founDeR merangkaP printis celOp2... yG free Hair tu President tetaP utk 40 tahuN akan dtg, yG pakai tudunG tu timB pResident utK mLm nie jek.... aKU, Speaker tetaP DUN pemataNg paUH..(moteppppp? x masOk dek akaL...)

wlUbagaI manapun, aKu tetaP sopaN menjamaH celOp2 yG ku rindU2 ittew..! abessSSssS rm15... memaGGggGGGG berbalOi - balOoOOoi ....! tanks uolzZzZzzzZ...

hurm, watsoeVe.... tetaP keciWaaaaa sbb xdpt g cluB mlM nie.. tah la... mmg la x plaN pape... tapi, dh sampai kL kan.. ape salahnye sinGgaH jLn P.RaMlee jap..uhuhuh....

nite uolzzzzZzZZzZzZ....!!


2 comments:

Unknown said...

Nampak menyelerakan kari itu........ walaupun saya nih agak kurang kepada kari.......

DaneL LomaNi said...

uhuhuh...jadik tuan hamba suke mkn pe? meh nk masakan...!