? ??????????????Love in the Fields? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 643 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????botanical evolution? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 876 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

me..myself & i...

me..myself & i...
a simpLe perSon wIth eXtra cheeSe smiLe... OrG cKp MuLOt aKu puaKa*** oRg kata best JadiK aKU*** OrG kata aKu aNaK orG kaYa*** OrG seLalU liHaT aKu sebaGaI roLe moDeL*** orG taw aKu good in havinG relatioN*** tapI, pernaHkaH orG2 itU dtG daN bertanYa pada aKu tentanG mcm MaNa periTnya aKu jalaNi kehiduPan aKu***?!!! KalaU laH orG2 yG bertanYa itU taHu...~~~!

Monday, October 19, 2009

Tasik IdamaN oH LaLa...

hi mambang2 sekalian aLam..




aku taw, sejak akhir2 nie setiap perincian dalam bLoG aku nie d perkatakan... sO whaT??!! PeduliK..!!! nK cakap ape, ckp la hanjenG2 sekalian... aDe maK bapaK koranG baGi aKu duit buat blog nie?? xkaN..!! sO??





ok, mood harus d kontroL bagi menunjukkan aku nie profesional dalam menangani isu2 lapOk... x hadap aku nk pK byK2 pasaL uolZzZZzzzzzZz2 sekaliaN yg dh rupa cam bewaK belakanG umah aku dulu....





hurm, mlM nie sebelom tido i nk berbinCanG ttg xtvt karaoke yg diminati segenap usia...x kira muda, tua, bongkok tiga, malah sesiapa sahaja suka berkaraoke.. watsoeve, it depends on what genre yg d sukai oleh sesetengah org ittew... aku?? aKu suke lagu yg ade souL...like balad, jazz or any pop rock yg seswai dgn vokal aku...






meja 83 adalah meja pilihan aBg akU... dia kata nie meja utk aRtiz mlm nie..yakni kami la... kekwat kan aBg akU...!!! muke dia yakiN je.... akU plaK cam nk muntah d buat nye...




sebot ttg karaOke... aKu telah d ajak oleh abG akU...sape lagik Klu bukan Hakim yg merupakan hanToOooo karaoke.. lagu kegemaran dia adalaH 'BiaR BulaN BicaRa' by BroerY.. dia plak bawak kawan dia yG bersuara buluh perindu ittew... ok la, akU puji vokal budak tu, sbb mmg sedap.. dia biasa buat rakaman...aduyai, budak nasyid plak.. sYed nama dia (ye ke keturunan syed?)...dia bernaung bawah Hijjaz... no wonder la kan.. aKu...cam biasa la...dgn style aku yg tersendiri... ramai org kata aKu nie lebeh versatile bila bawak ape2 je lagu... mayb sbb cara aku yg lebih kepada 'showmanship'...pada aKu, kepuasan para pendengar n audien menjadi keutamaan... to entertain in more significant than to keep being perfect in using vocal... tah la, setakat nie, crowd suka dgn my attitude in doing performances.. ok la, ada la dalam 30 sumtin trophies kt umah tur..uhuhuh...




kitaorg lepak kt TasiK idamaN... restoren yG berkawasan d sebelah tasik yg luas.. chanteK tmpt tu mlm2... dulu aKu rajIn lepak kt ctu ngan CiK Fir....n kawan2 lama akU (aja, faroL...etc..)... tingat pulak kt Bunda, aCap K-One n ShY... dulu diorg pun join makan kt cni malam2... semuanya tinggal kenangan...pas cikir kawen, semua dh x gegeh cam dulu.. was..! laGu Idaman n memory adalah 'Ketahuan' by Matta... akU tergelak sendirian bila mengenangkan semua tur..






nie la abG akU..... Yg pakai baJu merah.. yG sebelah tu la Syed...dia pon polis gak, cam abG akU...






dah macam wat persembahan kt maJlis kenduri dh lagaknye... aku down sekejap..!


Lama gak lepak ctur... aKu x jamah pape... abg akU cam biase... bila tanye, pkataan diet tu cam dh sebati dengan lidah n gigi susu dia (baru tumbuh agaknye)...tapi, when it comes to eat, dia la gegeh order tah hape2... dia ambik lamb stik n si sYed ambIk beef stik... akU hanya bertemankan diet aku...minOm je... dalam ati cam nk makan meja tu sbb tertekan tgK stiK2 bagai yg diorg pesan...





nie la diet aKu toK mlm nie.. Lai Chi KanG Panas... akU bersyukur gak sbb vokaL aku sepanjang mendendangkan lagu terjaga sbb x mkn n minum minuman berais..!









dalam lai Chi Kang nie, bende ni la yg menjadi pujaan hati setiap peminat makanan ringan nie... uuhuhu, mlm nie aku dpt 4 ketuL laiCi... sedaP...!!!







aKu dgN penUh perasaan mendendangkan LaGu Ketahuan, BeautifuL Maria, Janji ManismU.... uhuhuh, tetap maintain..







aKu ngaN SyeD berduet laGu menaruH harapaN.. abG akU kata vokal mamat nie serasi ngan aKu...ye kew?
tah la (sambil menjunkit bahu)...










tah mcm mana kucinG yG x berDosha nie smpt pose mauT kt depaN aKU.. aKu ape lagIk.. terus je snap pic dia yG dah mcm maK kucinG beranaK 8.... muke dia cam d mamah usia... kesian lak tgK dia, tp dh dekat koL satu tadik, dia je yG menjaDi audien dan peminat setia aKu.. sO, sebagai balasan...ko leh la mencapap kt dlM bloG aKu nie...!



aku anggap je nyanyian mlm nie memenuhi kriteria untuk latih tubi for tis 22hb.. got teater bangsawan n i shud do extra turn for that.. sok mlm ade fulldress rehearsal... klu x kerana Rajan mintak tlg wat extra turn... malas gak la nk offer diri... sempat gak sebelum kuar ngan abg aku g karaoke, aku berlatih ngan Husna... tah hape la pompuan tu buat, aku suruh dia belatih sorang2...



cam biase, pas balik aKU lepaK jakSa sbb rasa cam nk tido lewat... doK umah sorang2 pun bkn leh lelap... so, sempat la nk hupdate bende alah nie.. aLip n aiNa dtg bawak KFC.. aKu melantak la bende percuma tur...btw, nk bagi sedikit perhargaan buaT fiRli aMin Ismail (motep sebut nama penuh dia??) sbb sudi menaja makan mlm aKu mlm nie... iaitu YonG taU fOO yG sedap... dia beli kt PasaR malaM.. n minaH Husna sbb sudi menaja minuM yg glamorama.. seswai dgn penjagaan vokal akU for the show iaitu Teh O Panas KuraNg Manis NipIs sebuNgkus... uuhuh...


Nite UolzzzzZZzzZZzzZ...!!! esoK? satu laGi haRi Yg aKaN memberikan pengalaman baroOOooOOo....

0 comments: