? ??????????????Love in the Fields? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 643 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????botanical evolution? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 876 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

me..myself & i...

me..myself & i...
a simpLe perSon wIth eXtra cheeSe smiLe... OrG cKp MuLOt aKu puaKa*** oRg kata best JadiK aKU*** OrG kata aKu aNaK orG kaYa*** OrG seLalU liHaT aKu sebaGaI roLe moDeL*** orG taw aKu good in havinG relatioN*** tapI, pernaHkaH orG2 itU dtG daN bertanYa pada aKu tentanG mcm MaNa periTnya aKu jalaNi kehiduPan aKu***?!!! KalaU laH orG2 yG bertanYa itU taHu...~~~!

Tuesday, October 20, 2009

TemaN TeRulunG...~!

salam rakan2 semua....



starting 2day till end of diz month, i'll b practising AnuaR Zain's new sonGs... erm, saje je nk heboH coz i barOOOoOoO je dpt mtV KaraOke dia... beli dh lama, selepas RaYa aritoOoooOo tp skunk baru ade masa nk menghafal n melantunkan vokal.. banyak bende kene wat, maklumla...nk bawak lagu anuar zain kene ade penghayatan yang tinggi... mamat nie suka guna vibrato dan flute pitch... sO, i dalam usaha nk mengegehkan diri menghormanise kan lagu tur...



hurm, ni la rupa mtv karaoke ittew.... original k..!! tanks to NabiLa coz sudi jadik Commersial modeL utk pegangkan kulit alBum tersebOt..!!


laGu temaN terulunG merupakaN lagu yg palinG best...sbb lagu nie ade kenangan yG tersendiri.. masa lom beli vcd nie, aKu dh dengar hampir 81 juta kali... sO, ade la cite2 ttg idop aKu yg kene setepek kt batang idung aku based on lagu tu.. lagu2 laen pown best especially lagu hanToOoOOo iaitu Lelaki Ini, I;m The LuckY One, Ketulusan Hati, Bidadari dan Hanya MiliK mu (aku benci lagu nie sbb ade la insan istimewa penah dedicate lagu ni kt aKU..)...





ni la budak anuaR tu... smarT kan org nye?? dulu ade gak ati nk wat ramboT cam nie, budget diri ensem cam anuar zaiN... last last..jadik cam nie.....


erM, nie la jadinye... uhuhuh...


ok la, nk g practise dah.. malam nie ade meeting felO ngan pengetua... borink gak r.. sbb aku ade planning laen utk d buat mlm nie yakni g fulldress rehearsal kt panggung seni.. tah la... tapi best gak kan klu dh banyak xtvt cam nie..at least aku x la rasa cam org gila kt umah aku tu...persis sebelum nie.......

c ya'....