? ??????????????Love in the Fields? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 643 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????botanical evolution? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 876 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

me..myself & i...

me..myself & i...
a simpLe perSon wIth eXtra cheeSe smiLe... OrG cKp MuLOt aKu puaKa*** oRg kata best JadiK aKU*** OrG kata aKu aNaK orG kaYa*** OrG seLalU liHaT aKu sebaGaI roLe moDeL*** orG taw aKu good in havinG relatioN*** tapI, pernaHkaH orG2 itU dtG daN bertanYa pada aKu tentanG mcm MaNa periTnya aKu jalaNi kehiduPan aKu***?!!! KalaU laH orG2 yG bertanYa itU taHu...~~~!

Wednesday, October 21, 2009

waT a GooD Muvie..!!


hi there...


nie kulit DVD cite tur....!! anjing tu milik dia n suami dia.... cite nie mengisahkan watak seorg gadis yg x kesampaian nk kawen ngan anak Mayor...n penipuan yg makan diri sendiri...kuikui.. cam cite ttg aku lak...!!


ari nie nk cakap sket ttg cite yg baroOooOoO aku tgk tadik.... kt channel StaR Movie Astro.. tajOk dia 'sweet Home Alabama'... cite ttg percintaan, cam biasa la kan.. aku klu bab2 jiwang nie mmg gegeh sket... tapi jiwang2 aku pown, x la sampai nk downgrade diri tgk cite Hindustan yg tah hape2 tu.. bukan nk jyjyk sgt ngan cite Hindustan tu...tapi klu uolzzZzZzz perhati betol2 cite yg berasal darik negara India tu....banyak tipu dr btoL... negara miskin tp budget anak org kaya dlm semua crita yg d hasilkan... tipOOoOOOOoOo la... klu ikot psikologi masyarakat (yg aku blaja la masa undergrad dulu, maklum la... minor psikologi)....glongn2 yg wat cite Hindustan tu golongan yg tertekan dgn idoP diorg... sbb tu sebagai nk me'release' kan ketegangan dlm idop dan diri diorg...diorg akan hasilkan cite mengikOt imaginasi dan fantasy yg melampau2...




bayangkan, mane ade org ble nyanyi x kira tmpt...dr bilik tido sampai la Eiffle Tower...sedap2 dia je.. dh tu plak, dgn x semena2, org rmai ble ikot menari (moteeepppp!!!!??? sejak bila lak diorg hafal step tarian??)... pastu lak, mane ade org yg ble outstanding especially mak bapak diorg bila anak2 gegeh nk mencari cinta... pelik kan?? tu pown ramai yg meleleh air mata tgk...kekadang aku t pikir gak... sepandai2 kawan2 aku kt Universiti pun ble tipaH tertipOooOoo dgn cite rekaan yang bahaloL ittew..






nie la antara scene yg x masOk dek akaL...orG giLa je yg pcaya tetiba org ramai ble menari bagai kt tengah2 umat...tyMe bila plak diorG berlatih seGaleeeeee.....?? kambinG biri2 tOl...


dh la...!!! malas nk pk ttg cite Hindustan tu... nyampah!! to b honest... aku suke gak layan lagu Hindustan...maklum la, sejak dr kecik terdidik ngan cite n lagu2 nye yg mengasyikkan...tapi x la sampai dok depan tv, peluk bantal, tangan kiri get ready ngan tisu and ade popcorn kt celah kangkang.. xde maknenyerrr..!







nie la 'modal' aku sepanjang pagi ni... coke ni la yg jd peneman aku utk tgk cite Omputeh ni...





berbalik ttg cite omputeh tadik (jauh sgt menyimpang dr maksud yg sebenar utk menceritakan ttg kemanisan cite onputeh nie)... dia punya plot sarat dgn semua entiti...ade komedi, pilu hati, romantika d amore dan pelbagai lagik... nie cite cinta yg dh masuk 81 juta kali aku tgk... best la bila pengarah dia dr barat.. cukup rasa tol cite nie... aku lak yg terbuai dek keterujaan cite nie...



nie la Patrick Dempsey yg jd Hero...n sweetest heroin Miss Reese Whiterspoon..





nie plakon yang pegang watak suami dia...





mengisahkan seorg gadis dr kampung yg dh jadik pereka fesyen terkenal.. dia cuba tipoOoOO semua org kt bandar New York yg mengatakan dia dr kalangan org kaya... pastu, satu hari tu..anak Mayor (DatO Bandar klu kt Malaysia)...ajak dia kawen.. yg menjadi masalah bila dia masih terikat dengan perkahwinan lepas...sbb tu la dia kene balik ke kg halaman dia kt Alabama(which is the tajOk of diz story).. Alabama tu cam perkampungan Yankee...klu kt malaysia nie cam balik ke aloQ setaQ la... or Pendang kaaaa, Yan Kedah kaa.... agaknye la.... bila balik, suami dia refuse utk ceraikan dia...sbb pas 7 tahun baru dia nk menjengok (dulu suami dia useless sket...tp skuNk dia dh banyak berubah..he even penah ke New York utk carik gadis nie..but she didnt noe bout it..)... banyak la kisah suka duka yg membuai rasa...sehingga last sekali dia balik ke pangkuan suami dia... isnt it great??? happy ending...aku sukeeeeeeeeeeee!!!

aku lagi2 la suke bila part last mcm mana dia ble menyakinkan suami dia yg dia still perlukan ssuami dia d sisi.. n u know what she says???



" i need u coz i can kiss u each nites n days so tat we'l never b apart ever again".... shit!!!! aku terkasiba sekejap! sampai aku leh memorise frasa agung ittew...






hurm...nie la scene yg mengasyikkan tu... selepas dia mengungkapkan kata2 keramat ittew..


pelakon2 dia pun best gak... Reese Whiterspoon (penah dpt golden globe award)...patrick dempsey... meleleh tgk romantiknye mamat nie... dan suami dia tah sape tah... tapi mmg best la gandingan diorg nie..sebOt ttg patricK DempseY nie...semalam baru je akU tgk cite 'Maid Of HonouR'...dia gak belakon.. best gak!!! uhuhuh..




k la... got to go.... 2day is da last day to practise lagu... 2molo nite ade show.... 2nite at 1am..gegeh nk g rehearsal kt panggung seni... tata...bye..!!

0 comments: