? ??????????????Love in the Fields? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 643 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????botanical evolution? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??4 Grabs Today. 876 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

me..myself & i...

me..myself & i...
a simpLe perSon wIth eXtra cheeSe smiLe... OrG cKp MuLOt aKu puaKa*** oRg kata best JadiK aKU*** OrG kata aKu aNaK orG kaYa*** OrG seLalU liHaT aKu sebaGaI roLe moDeL*** orG taw aKu good in havinG relatioN*** tapI, pernaHkaH orG2 itU dtG daN bertanYa pada aKu tentanG mcm MaNa periTnya aKu jalaNi kehiduPan aKu***?!!! KalaU laH orG2 yG bertanYa itU taHu...~~~!

Saturday, October 17, 2009

HidoP baGaIkaN SPaniSH GuiTaR...!!

hoOOoOoOooiiiii...



ari nie x berniat nk bagi salam sbb tah camne ble ilang mood nk bagi salam... uhuhuh, ble x macam tur?? bley jeeeeee.....(aku jawab sendiriK..)


aRi nie aKu mulakaN idoP aKu ngaN mendengaR laGu 'spaNisH gUitaR'... MinaH TonI barXton punya lagu.. sedap gila laGu nie... dh masoK 10000023 kali aku dengar.. actually dr mgu pas lagik... xpuas2... bila dengar2 je lagu nie, rasa cam iDop aKu lak... sbb tu la taJok ari nie berkisarkan spaniSh GuitaR.. mana tidakNye.. sepanjang jalan balik dari DecTaR UKM sampai la ke kolej aku asyik repeat lagu nie je... pastu dok bayang aku wujud dalam video clip lagu nie..





nie la akU, tyme ngah berangan sepanjang jalan tadik... muke cam budgeT cute..! gitooOOoOoo la skemanya...



bebenornye tadik baru je baliK dr DecTaR UKM,... x abeh lagik MakUm.. malam nie dia punya penutupan & sape yg dapat jadik juara utK tahun nie... memula nk mkn tengahari je, tapi bila dh geng KeponZa ajak g aku cam ter'interested' kejap... so, aku apa lagik, menapak la balik umah tukaR baju...pakai lite2 je... bila dh sampaI DeCtaR rasa cam teruja... aKU taBiK spring kt genG USIM.. wlupun gerak tari dia sama ngan kolej akU (laGu uKiR katanyerrr).... tapi diorg berjaya menampilkan sesuatu yg baroOOOoOOo...ramai gak la yg menepuknye.. aKu acHiNg manJa ngan acaP sambIl menepuk tangan dengan kadar 10 tepukan seminit...




acap, meh snap pic dulu baru bertepOk sebelah tangan....gitooooOOoo..!



ble la dh 10 persembahan.... kaki ngan tumit mula la nk kebas2... uhuhu, pasrah je la... janji ade gak la hiburan utk ari nie.. mau cramp klu asyik dok menempel kt umah... klu umah tu ade mulot... dah lama dia carOOoOOtt aku...


"weH shiaL, ko nie x reti ke nk bersenam ke, tebar roti canai ke or mesin rumput bagai... melepak je keje ko kan?" gitoooOoOO dialog umaH aku klu bermulOt... laser plak dia kan...


"EEuUuUwWw,...mampOS aku la... yg ko hadap sgt nk nasihat org pehaLL...??" itulaH jawapan aKu klu dia memulakan langkaH untuk memaki hamun akU..



erm, ramai gak la bebudak penari kt dectaR tu... aKU cam biasa cari kawasan strategik utk mula memberikan pose sexY... meleleh air mata semua org tgk aKu cekak pinggan akU yg dh mula nk susut akiBaT dieT Bulimia akU nie...



erm, makan hati la Bunda ngaN acaP tgk aKu meletop kt Bannner nie...

cam biase, sebelom melangkaH kuar pas meyaksikan pertandingan tadik.. aku sempat lepak2 kt luar KTHO...saje je nk meperagakan body aku yg comel bagai nie... letih gak tgk bebudak palapes dok wat latihan kt sekitar kolej diorg tu... kesian lak tgk...dh la mgu depan dh nk start final exam... uhuhuh, ape la nasib.. ala korang yg mintak jadik cam tu kan.. hape aKu pedulik..


erm, pas balik nk lepak2 atas katil aku yg dh chantek skunk nie.. maklum la, baru je beli Comforter... coraK Flora Geometry.. best r jgk.. x rugi kuar duit sampai RM340 for tat stuff... (ade org bagi hadiah sebenarnye... terima dengan pasrah je..)



sori la ek bagi sesiapa yg nk menumpang tidO... beta x shuke berkongsi tmpt tido...beta pantang org tido atas katil beta... gitoooooOOOOo... turun temurun pantang nie...katanyer...watsoeve..chantek x??? ngaH menunjuk nie...!!!



dh tu plak, skunk nie dh ade hobi baroOOOoOo.. maklumla, nk melupakan kesedihan yg menimpa diri sejak akhir2 nie.... hobi baru tu tersampuk dek budak FizuL...dia yg memperkenalkan bende yg berteknologi nie kt aku.. aku ape lagIk.. terus je meningkatkan kegigihan utk bermain bende alah nie....




bende nie mahal....!!! tapi klu dh nk maen, ape ble buat kan??? SonY PSP namanye....



erm, sOk nk g SHopping kt BoutiQue DZuLLClassiC, DomanChi & TanGGo... sbb ade la dpt wuet sket... so, kene la menghabiskan nye.. kang susah plak nk bawak dompet yg berkepul2 ngan duit...gitoOOoOoO kan... uhuhuh.. mLm nie nk G majLis MakUm... ngaN tHruNny plak.. pas g tgk MaKUm kitaorg nk makaN celoP2..kt DowNtowN..


kadang2 aktiviti yg akU manage nie cam x logiK sket...watsoeve, got to find sumtin to do to enrich my day... pasni dh nk jadik pekerja... so x ble dh nk jadik 'sememe' cam nie... enjoy it while u can rite?? foR aNy of u yg xtaw nk menjalani kehidupan dgN baIk.... contact la aKu.. aku nie ble la setakat nk jadiK conSultant.... huhuh.. i'll b gud listener n a gud talker in order to give uolzZzZzz suggestion in dealing with ur rutin....


c ya'....













0 comments: